med lätthet under 800kcal

Ditt mål: 1024 kalorier
Förbrukat

467 kalorier

Kvar att äta

556 kalorier

NÄRINGSINFORMATION

Clear

Protein
50 g / 120 g
Clear
Kolhydrater
51 g / 15 g
Clear
Fett
33 g / 150 g
Clear
Clear
+++
Frögröt på olika frön. Med kanel och 0.5dl sojamjölk. + 2 koppar kaffe.
Grönsak/bönwok (bästa lunchen! Gott och en portion innehöll bara 145kcal!) + Pepsi max.
Proteinshake whey80 med 1dl sojamjölk.
1 Finncrisp med ett kokt ägg och 2 sillbitar på.
övrigt: sockerfria tuggummin och pepsi max.
- - -
Crosstrainer 230kcal + styrka rygg/ben.

Jävligt nöjd. Känns som jag har ätit mycket idag men väldigt kalorisnålt. Inte hungrig för 5 öre. EN sak som jag är orolig för är att jag inte får i mig tillräckligt med proteiner när jag tränar såhär. Vill ju inte förlora muskelmassa som blir till fett ISTÄLLET!? Enda anledningen till att jag drack proteinshaken var för att få i mig lite proteiner.
En vän kommer om en stund, vi har en tendens till att alltid äta när vi umgås så jag sa till henne att äta innan hehe. Blir nog en frukt och en mugg med te sen. Kanske lite kesella också för att få upp proteinerna. Men fan vill inte ju!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback
RSS 2.0