pepp

Testade just en väns jeans stl 27 och fick på mig dem!!!!! En bit på vägen helt klart. Testade bikini och gamla shorts som jag knappt fick på mig förra året runt den här tiden. Dem var för stora. På fredag åker jag iväg till varmare breddgrader och jag kanske för en gångs skull kan känna mig som alla andra på stranden.
Så jävla pepp är jag nu. Mitt mål är 65 tills på fredag. Tror inte att det kommer att lyckas med tanke på ingen träning under helgen. Men fyfan vad jag ska försöka. Idag får jag gå promenad är inte fullt frisk och sen ska jag träna de andra dagarna och ligga på ett underskott kalorimässigt. Det här kommer att bli så jävla bra.
Till nyår kommer jag att vara så jävla snygg.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback
RSS 2.0