dagens mat.

-1 Satsumas

-Råg&havregrynsgröt med lågkalorisylt och lättmjölk = 152kcal

-Smörstekta äpplen med päronkeso och några hallon = 273kcal

-2 skivor fiber balance med lite bregott och skinkost + äpple = 193kcal

-Varmrökt lax, laxbiffar med sallad. Chili&mangosås, feta&basilikasås + baguette = Vet inte men typ 6-700kcal? (big jävla fail)

Har druckit lite julmust light, kaffe och tuggat tugummi under dagen. Dagen slutar på ca 1400kcal.

Det får funka. Har ingen direkt ångest faktiskt har fått i mig bra grejer idag och rört mig mycket på jobbet.
Vågen stod på 65,5kg imorse.



Imorgon åker vi. 07.00 går planet. Skäms över mina feta ben. Håller koll på maten där borta. Har köpt nutrilettdrycker och två bars att byta ut vissa mål med. Skall komma hem, ställa mig på vågen och se -1kg eller åtminstonde absolut INTE någon uppgång. Hoppas att internet funkar där nere så att jag kan skriva ner vad jag äter i bloggen under veckan. SKA FAN KLARA DETTA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker peppa mig själv med en tävling, du får gärna vara med! :)Vikt tävling så klart, mest för att man själv ska bli motiverad. Kram <3

2011-11-12 @ 21:17:57
URL: http://cayline.blogg.se/
Postat av: Selena

Åh pepp bild!!! Är du på att börja på ABC dieten imorgon??? Peppa varann ;)

2011-11-29 @ 12:47:23
URL: http://Http://selenathin.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback
RSS 2.0