dagens in+ut

Försöker köra någon lchf variant. Inte för mycket fett inte för lite. Får jag i mig för lite energi i maten så äter jag bara massa skit istället. Har trots allt gått ner 15kg med hjälp av lchf. ≈20kg till sen är jag perfekt.


Morgonpromenad i ca 35 min = 140 kcal
F: 2msk kesella, lite melon, jordgubbar, funlight
1kopp grönt te.

L: Kaffe

M: Fläskfilégryta gjord på lite grädde + turkisk yoghurt. Gurka, sallad.
Cola light.
2 tuggummin.

Tror det blir te ikväll. Kanske en persika.
≈ 800kcal, Orkar inte räkna kalorihelvetena.

Ska träna zumba här hemma strax. Lovar att svetten rinner. Älskar känslan att man bränner fett. Känner mig mindre tjock då.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Trackback
RSS 2.0